S potrditvijo naročila ali registracijo v spletni strani aostar.si, izjavljate, da se strinjate in sprejemate sledeče pogoje ter pravice:
KUPOPRODAJNA POGODBA
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo – potrdilo o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Vsa korespondenca med strankami se vodi elektronsko.
Zaradi preprečitve morebitnih zlorab plačilnih kartic in naročanja na tuje ime z plačilom po povzetju je ob registraciji nujen vnos vaše mobilne številke, na katero bomo lahko preverili pristnost naročila in s tem vsaj delno preprečili zgoraj navedene zlorabe.
Vse cene v spletni trgovini aostar.si so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV.
Slike ob opisih posameznih artiklov so lahko simbolične in lahko ne odražajo dejanskih barvnih kombinacij posameznih artiklov ali morebitnih dodatkov, kot so vstopnice, itd.
TRENUTNO SPREJEMAMO NASLEDNJE NAČINE PLAČIL:
- Nakazilo na transakcijski račun po predlogi, ki vam jo pripravi spletna trgovina (gotovinsko plačilo)
- Preko plačilnega sistema PayPal
GOTOVINSKO PLAČILO – NAKAZILO PO PREDRAČUNU NA TRANSAKCIJSKI RAČUN
Blago lahko poravnate na transakcijski račun št. SI56 0451 5000 3534 703, KBMASI2X (NKBM d.d.) ali SI56 0284 3026 3362 164, LJBASI2X (NLB d.d.) po predlogu, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov in vam ga samodejno izdela spletna trgovina. Veljavnost izdelane predloge je 5 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na naš TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Dokončno potrditev naročila smatramo rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla.
Za vse artikle, ki imajo navedeno, da določena cena velja ob gotovinskem plačilu se smatra, da je kot gotovinsko plačilo izvedeno nakazilo na naš TRR.
PLAČILNI SISTEM PAYPAL
Nakazilo na naš transakcijski račun lahko izvedete tudi preko spletnega plačilnega sistema Paypal. Plačilo pošljete na naš poslovni email naslov: info@aostar.si oz. plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna po tem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Koncept plačevanja preko Paypala velja za zelo preprostega, brez potrebe po odpiranju osebnega Paypal računa. Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: Visa, Mastercard, American Express.
Plačevanje preko PayPal je eden varnejših na internetu, ker vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcem. Podatke o vaših karticah ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU, ki ima te podatke visoko zaščitene (kot veljajo pogoji za banke), tako da ste lahko prepričani v varnost nakupa.
PayPal ima tudi razvit nadzor nad trgovci in kupci, tako da vaše plačilo ni ogroženo v nobenem primeru.
Plačilo izdelkov je na naši strani zelo preprosto. Ko potrdite naročilo izberete možnost plačila preko PayPal-a in preusmerjeni boste na stran v lasti PayPal-a. Pri preusmeritvi se bodo prenesli vsi potrebni podatki za izvedbo transakcije oz. plačila naročenega blaga. Vpišete se v vaš račun PayPal ali opravite nakup brez PayPal računa in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila tako s strani PayPal-a kot nas.
CENE
Objavljene cene na strani artikla veljajo za plačilo z nakazilom na TRR in plačilom preko PayPal-a.
Pri nakupu se vam bo zaračunal še strošek dostave (če ta obstaja), ki je odvisen od teže paketa in ga zaračuna Pošta Slovenije.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Vaše končne cene so vedno tiste, ki so objavljene v spletni trgovini na naslovu aostar.si.
Pri artiklih z znižano ceno je prikazan odstotek izračunan glede na osnovno ceno artikla. V primeru, da ima artikel možnost dodatne izbire opcij, katere vplivajo na ceno je lahko ta odstotek drugačen. V tem primeru sta veljavni prodajna cena ter cena prikazana kot redna cena in se prikazan odstotek popusta ne upošteva.
IZVEDBA NAKUPA OZ. ODDAJA NAROČILA
Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo na vaš elektronski naslov z vsemi podatki o naročilu.
V košarici imate med ostalimi možnost izračuna poštnine glede na lokacijo dostave. V košarici lahko uporabite tudi kupon za popust, ki ste ga prislužili v kakšni nagradni igri, za oddajo ocene in podobno, uporabite pa lahko tudi darilni bon, ki vam ga je bližnji podaril. Dovoljena je le uporaba enega kupona ali bona za vsak nakup. Kuponi in boni se ne seštevajo
Ko se odločite za izvedbo naročila se podate na blagajno. Stran za oddajo naročila je pregledna in preprosta. Tu lahko izbirate med možnostmi dostave in plačil. Blagajna se bo na vsako vaše dejanje takoj odzvala in prikazala vašo končno vrednost naročila. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi popusti, ki vam pripadajo ob naročilu artiklov, ki jih imate v trenutku, ko ste na blagajni, v košarici. Sistem bo samodejno preveril ali vam pripada popust za več artiklov ali kakšen drug popust ali kupon. Popusti se izključujejo, razen v primerih, ki so ravno tako razvidni na blagajni.
Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.
Pogodba o nakupu oz vaše naročilo bo shranjeno v elektronski obliki v naših podatkovnih bazah. Na vašo zahtevo so vam ti podatki kadarkoli na voljo.
Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali kot prilogo paketu, ki ga boste prejeli na dom.
DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA
Blago vam bomo dostavili po ceniku naših dostavnih služb.
Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času. Najkasneje v roku 3 delovnih dni.
Dostava naročenega blaga za nas izvaja Pošta Slovenije, ki vam ne zaračuna nikakršne dodatne provizije za plačilo po povzetju. Dostavo naročenega blaga Pošta Slovenije izvaja v dopoldanskem času, na območju večjih pošt pa imate na blagajni tudi možnost izbire dostave po 16 uri.
V primeru izrednih dimenzij, velike teže ali drugih izrednih okoliščin pa si pridružujemo pravico, da vam dostavo izvršimo z drugo dostavno službo in vam dostavo dodatno zaračunamo (če bi vam sicer pripadala brezplačna dostava). O tem boste seveda takoj obveščeno. Pri paketih večjih dimenzij lahko naročeno blago pošljemo preko druge dostavne službe, saj nekateri naši dostavni partnerji ne sprejemajo večjih tovorov.
Če vas ob dostavi ni na naslovu navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo. Paketno dostavo dostavne službe vršijo načeloma v dopoldanskem času. Preden je naročilo odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo naročeno prišlo na pravi naslov.
DOBAVLJIVOST ARTIKLOV
V primeru, da dobavljivost artikla ni objavljena na strani preverite dobavljivost artikla na info@aostar.si.
V kolikor so artikli na voljo so objavljeni na spletni strani. Trudimo se biti ažurni, a zaradi obdelave podatkov lahko pri objavi dobavljivosti posameznega artikla pride do zamika pri objavi dobavljivosti za posamezni artikel. Ob hkratnem naročilu več artiklov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 5 dni) dostavo v dogovoru z vami izvedli deljeno.
V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.
DOSTAVA OB SUMU ZLORABE
Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.
Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred podajo naročila. Cena je vezana na težo artikla oz artiklov.
PRIJAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.
Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke nas prosimo kontaktirajte. Nato vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.
OBVEŠČANJE O NAROČILIH
Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Na vašem računu lahko prenesete tudi elektronske verzije posameznih dokumentov za vašo nadaljnjo uporabo.
POPUSTI
V naši spletni trgovini imamo objavljene popuste, ki se samodejno obračunavajo na blagajni.
Koliko popusta vam pripada lahko enostavno preverite na blagajni (brez vnosa vaših podatkov), ko imate artikle želene v košarici.
Določeni popusti se ne izključujejo, določeni se.
Vedno so veljavni le popusti, ki se vam obračunajo na blagajni v trenutku oddaje naročila.
Predlagamo vam, da zgoraj navedene pogoje natisnete in arhivirate za morebitno kasnejšo uporabo.
Stanje: 12.06.2020